Tuesday 5 September 2017

Forex Ee-Bonus


Villkoren för tävlingen. Tävlingar i tävlingen bör utföras med expertrådgivare EA. Tävlingen hålls på ECO-konton för demo. Registrering av deltagare från 17 september till 16 oktober 2016 Tävlingshandelsdatum 17 oktober 16 december 2016 Meddelande om vinnare 23 december 2016. Prisfonden USD 2000 1: a plats 1000 2: a plats 500 3: e plats 300 4: e plats 200. Endast ett demokonto per näringsidkare får delta i tävlingen. Participation requirements. Register i personligt område med din giltiga e-postadress, Aktivt telefonnummer och riktiga personliga uppgifter. Öppna ett Demo ECN-konto med 10000 balans. Anslut ditt Demo-konto till MyFxBook-övervakningen och ställ in alla parametrar för kontot synligt och offentligt. Ange ditt eWallet-nummer, demokontonummer och en länk till MyFxBook-kontoövervakning I kommentarerna till officiellt Facebook eller VK-konto. Fastställande av vinnarna. Vinnarna bestäms utifrån den högsta vinsten i procent av den första insättningen av en registrerade Demo-konto. Tryck Signaler gratis. Sätt en abonnemang på handelssignaler från ett konto som hanteras av en professionell näringsidkare. Promo villkor. Välj en signalleverantör från MQL Signal Service och anslut till ett verkligt STP eller ECN-konto. Sänd en betalning kvitto för teckning till. kommer att överföra prenumerationskostnadstäckning till EWallet. Anmälningsbeloppet är begränsat till 50 och gäller för den första månaden av prenumerationen. Deposition med 0 commission. Promo terms. Deposit via kreditkort med 0 commission. Get bankavgiften återbetalas för för överföringar över 3000 USD eller annan valuta motsvarande. För att få bankbidrag återbetalning skicka oss en kopia av bankfaktura. ägnas åt att erbjuda den bästa servicen till sina kunder och erbjuder inga provisioner. Hjälper dig att tjäna pengar. Promo villkor.1 Perioden under vilken den minskade provisionen är giltig. Deponering från 200 USD minskad provision för 1 vecka. Deponering från 500 USD minskad provision för 2 veckor. Deposition från 1000 USD minskad provision för 4 veckor. Deponering från 3000 USD minskad provision för 6 veckor. Deponering från 5000 USD minskad provision för 8 veckor.2 Varje kund kan utnyttja erbjudandet en gång i 6 månader 3 För att få den reducerade provisionen, gör en insättning till din ECN Konto, kontakta oss via livechatt eller skicka ett mail till. Ny Välkomstbonus 15 för STP. Kampanjen gäller för kunder som registrerade sitt första handelskonto efter den 1 september 2015. Bonusen är inte tillgänglig för invånare i Indonesien och Nigeria. Promo villkor. Registrera ett STP-konto hos och kontakta oss via livechatt eller via din personliga chef. Sänd oss ​​ett konto kontoutdrag från din tidigare mäklare som visar en insättning på minst 50 under det senaste året och jag Och vi vet ditt aktiva telefonnummer. Bonusen ska inte överföras till annat handelskonto. Hej jag är väldigt ledsen Idag föredrar jag att försöka glömma alla rån som har gjort mot mig, och om igen, det här pseudobroker, som allt gör detsamma, och jag har många bevis, som kommer att låta andra visa, vad de gör Men mestadels, idag handlar jag till exempel med 30 euro. Först tar de nästan 2, i koncept, via Skrill , Jag börjar handla efter flera klagomål, de är inte användbara eftersom de tycker att alla är dumma och att de har rätt att stjäla pengar från andra och bluffar handlarna. Och jag börjar handla, jag gjorde 62 på ett tag. De Använd den första mini retracement, för att stänga alla mina positioner, låta 18 vara på kontot. Det värsta de gör är det för mitt konto 1 500, de ger mig bara 1 100, men när den kommer kommer då, de tillämpar 500 1 och andra fuskar, för att tvätta mitt konto Då, då de 18 euro, gjorde jag al MOS 60 igen Och de gör detsamma, men den här gången har de lämnat mig 8.Passa, ta för mycket vård med detta folk, de är proffessionals, och jag kan försäkra alla att även om alla dina positioner är vinnare, kommer de att gör dig förlorad, till och med beein så eländigt att erbjuda dig diagram, med manipulerade ljus, som bara försöker leda handlarna till felaktig avgörande. Lyckligtvis är jag inte så idiot som de tror och jag ser inte deras diagram. Vänligen don det och all vård av världen kommer all den informativa säkerheten att vara nödvändig för dem, för att skydda dig mot attacker. Jag har bevis på allt jag säger, många timmars handel med 1080p, och bilder och skärmdumpar Tack för att du låter mig dela detta. Timothy Aaron. September 26, 2015.hmmmmmmm är bonusen typ av äkta om jag registrerade jag är intresserad av vad som är mitt krav. Jag har ansökt om denna bonus och till och med uppnått balansen på 400 Tyvärr handlar jag med en många andra mäklare och för 1 förlusthandel glömde jag helt enkelt av misstag e för att skapa stoppavbrott Ett par mer olönsamma affärer med 0,10 lot och min kontosaldo minskade till 30 USD Det är otur, men pratar om den här mäklaren och dess avrättningar, jag har inget att säga förutom komplimanger. De har faktiskt de minsta spridningarna och en av de minsta provisionerna bland alla mer eller mindre kända mäklare på valutamarknaden. Du kan kolla myfxbook webbplats för att se till att jag verkligen haft handel med dem och jag hoppas att de inte kommer att bli lös i den närmaste framtiden. Det enda negativa Det jag kan säga är att de vägrade att överföra mina bonusmedel eller omvandla kontot själv till deras nyligen introducerade STP-konto där minsta volym är acceptabelt 0,01 mycket Jag är säker på att jag i så fall kan få chansen att fortsätta handla För tillfället får jag ett demo-konto och jag hoppas kunna ackumulera några medel snart och prova mina kunskaper och tur igen. Naturligtvis måste alla nya mäklare komma med något speciellt för att få uppmärksamhet har mycket arbete att göra för att komma till T upp av FX mäklare Jag skulle vilja tro att de kommer att fortsätta sin väg med kontinuerlig förbättring och kommer att glädja oss med mer trevliga överraskningar i framtiden. Hur mycket är initial insättning. Ett svar på Rio och WAIDATT HAZIM. Jag vägrade att öppna en Konto trots att jag är bosatt i EU, för att vara preciserad bor jag i Estland, där detta företag har kontorsbyggnader, exakt samma stad, jag har ansökt om ett konto och fått ett svar att de inte arbetar med landet Akward om du frågar mig och självklart har de inte svarat på min fråga, varför är det inte ett EU-land och du är inte i centrum, här kanske vlad kan klargöra detta. Du är inte värd det Varför ska det bara vara för eur-personer ensamma. Netstock mäklare är det bästa jag hittat hittills fick jag en bonus på 35 00 euro motsvarande 50 amerikanska dollar och jag gjorde 156 00 Den 14 04 måndag bad jag om att dra tillbaka 92,00 Eur ca 11 00, genom skrill vid 11 15:00 Jag hade pengarna på mitt konto Skicklighet och var bara att dra tillbaka kortet vid bankomatern Jag hade aldrig sett en tillbakadragande så fort jag inte har deponerat några pengar De ringde aldrig mig för att övertyga mig om att lägga in Spreadarna är de bästa, och de har inte heller absurda begränsningar som jag ofta ser i andra mäklare. Tack så mycket. Tack för dina svar. Spridningarna är väldigt frestande, jag handlar med en mycket pålitlig mäklare men med stora spridningar kommer jag att vänta med Få fler recensioner och åsikter kanske jag kommer att investera några hundra dollar Forexee tror du vad är anledningen till att ge den här bonusen till nybörjare inte det för att de lär sig hur man handlar, hur man behåller pengar, så varför säger du att vi borde handla 10 partier så att vi kan dra tillbaka vinsten om du verkligen vill att vi nybörjare trad ers lär dig några saker, ta bort det här 10 mycket skicket Tack. Dear traders, Tack för dina kommentarer. Speciellt för Danny-Netstock OU är en registrerad plats för utländsk valuta och metallmäklare av Ekonomiministeriet Forex nr VVT000134, Guld Silver KJK048744 i Estland. Or adress 4 Moisa Street Tallinn, 13522 Estland är det en riktig byggnad med riktiga kontor och människor. Besök oss för att bevisa det. - Med vänliga hälsningar, Vlad. Ja, de är reglerade och har alla licenser. Företagsregister nummer 10949892.Number of currency handelslicens VVT000134.Number of Gold trading license KJK048744.Number of Silver trading license KJK048744.Jag tror att det finns intressanta i Forex ee Det kan vara något jag kan göra här. Du kan handla alla par du vill ha, det bara du har inte tillräckligt margin I början för att handla något annat än AUDXXX, CADXXX och USDXXX par Efter att du fått några vinstaffärer har du tillräckligt med margin för handeln med allt du vill. De regleras inte av någon myndighet ingen kommer att e Ver vet om de faktiskt existerar Allt jag kan se är en webbplats och en adress som kan vara falsk Ingen reglering från finansmyndigheten Om du förlorar den någonsin depositionen. Kära handlare, för att förbättra kvaliteten på kommentarer, var god.- skriv in Engelska eller lägg till en översättning - var beskrivande undviker vanliga uttalanden som bra mäklare, dålig bonus etc, som inte förklarar varför som inte uppfyller dessa enkla riktlinjer får inte publiceras. Om oss Kontakt Lägg till ny bonus Annonsering Copyright 2011 - 2017 Alla rättigheter Reserverade Forex-bonusar publiceras endast för informationsändamål och bör inte behandlas som en inbjudan eller uppmuntran att investera i Forex trading. Forex trading har stora risker för att stöta på stora förluster för icke-professionella investerare. Ny välkomstbonus 15 för STP. Risk Varning Investerare bör vara medvetna om de allvarliga riskerna med att investera i Forex-marknaden, Binära optioner och andra finansiella instrument. Handel med Forex och CFDs med hjälp av hävstångsmekanismen medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Ansvarsbegränsning Allt innehåll på den tillhandahålls endast i informationssyfte och får inte på något sätt betraktas som ekonomisk rådgivning och personer som är förknippade med ansvarsskyldighet för eventuella förluster som följer av användningen av information på denna webbplats. De publicerade kommentarerna är privata Användarnas åsikter är inte ansvariga för innehållet. Använda namn och varumärken tillhör respektive ägare och används endast för informationsändamål. Copyright 2013 -2017 Alla rättigheter förbehållna. Denna webbplats använder cookies för att förbättra din upplevelse. Vi antar att du är ok med Detta, men du kan välja bort om du.

No comments:

Post a Comment